Moderni trendovi i vodeće svjetske prakse u upravljanju prodajnim cijenama

Datum početka: po dogovoru

Cilj radionice

Na ovoj radionici polaznici će se upoznati sa globalno popularnom, na našem tržištu novom, mikroekonomskom disciplinom Price Management (Upravljanje cijenama) kao inovativnim, sveobuhvatnim i interdisciplinarnim pristupom unaprjeđenja poslovnog rezultata kompanije s naglaskom na osnaživanju poduzeća i osiguravanju stabilnosti u kriznim uvjetima.

Kome je radionica namijenjena?

Radionica je namijenjena vrhovnom i srednjem menadžmentu kompanija te nižem menadžmentu i stručnjacima iz područja marketinga, prodaje, razvoja poslovanja, financija i kontrolinga.

Sadržaj radionice

  • PRICE MANAGEMENT KAO MIKROEKONOMSKA DISCIPLINA
  • STRATEGIC PRICING I VALUE-BASED PRICING
  • IZBOR CJENOVNE STRATEGIJE I CJENOVNO POZICIONIRANJE
  • CJENOVNA SEGMENTADCIJA TRŽIŠTA
  • PSIHOLOGIJA CIJENA
  • KVANTITATIVNA ANALIZA I KALKULACIJE
  • IZAZOVI IZVOZNIH PODUZEĆA
  • UPRAVLJANJE CIJENAMA S ORGANIZACIJSKOG ASPEKTA

Polazinici će na ovoj radionici savladati sljedeće ishode

  • Saznati ćemo odgovore na pitanja:
    • Što je Price Management i kako funkcionira?
    • Zašto globalne kompanije ulažu desetine milijuna eura u razvoj internih Pricing procesa?
    • Koji su benefiti?
    • Kako je moguće povećati EBIT za čak 50% kroz Pricing inicijative i investiranje u interne procese?
  • Opovrgnuti ćemo niz stereotipa koji su često generator nepotrebnog gubitka profitabilnosti i izostanka profitabilnog organskog rasta poput:
    • „Visoka stopa tržišnog udjela osigurava visoku profitabilnost!“
    • „Upravljanje cijenama znači mijenjati cijene na cjeniku!“
    • „Povećati profitabilnost možemo jedino ako povisimo prodajne cijene!“
    • „Baza za definiranje prodajne cijene je trošak proizvoda!“
    • „1%-2% popusta (ili promjene u cijeni) ne predstavlja značajnu razliku!“
  • Polaznici će imati priliku steći konkretna znanja koja će im biti od značajnog doprinosa u svakodnevnom poslovanju poput:
    • Kako izabrati pravilnu cjenovnu strategiju
    • Kako ispravno pozicionirati novi proizvod
    • Što je cjenovna segmentacija i kako ju koristiti u svrhu unaprjeđenje poslovnog rezultata
    • Koji su psihološki utjecaji na percepciju cijene i koje efekte izazivaju?
    • Koje su analitičke mogućnosti u području cijena?
    • Kako upravljati cijenama kad nastupamo na više različitih tržišta istovremeno?
    • Kako osigurati učinkovitost internih procesa iz područja cijena i profitabilnosti

Nakon završetka radionice, polaznicima se izdaje Certifikat ISO 29990:2010 Quality Management na hrvatskom i engleskom jeziku, kojim se osigurava mobilnost znanja i potvrda stečenih kompetencija.

Trajanje radionice

12 školskih sati (2 dana x 6 sati)

Raspored i mjesto održavanja

  • 9.00 – 10.30 sati – Radionica
    • 10.30 – 10.45 sati – Coffe break
  • 10.45 – 12.30 sati – Radionica
    • 12.30 – 13.00 sati – Coffe break
  • 13.00 – 15.00 sati – Radionica

Mjesto održavanja:  Effectus – studij financije i pravo, Trg J.F. Kennedy 2, Zagreb, Dvorana IT

Metode i način rada

Kako bismo osigurali visoku zainteresiranost i motiviranost polaznika na usvajanje novih znanja i vještina, te ih potaknuli na preispitivanje i mijenjanje vlastitih stavova i uvjerenja po pitanju sadržaja edukacije, u radu ćemo koristit različite metode poučavanja:

  • Kalkulacije
  • Praktični primjeri
  • Individualni i grupni rad
  • Razmjenu znanja i iskustva
  • Demonstracije
  • Diskusije

Predavači

Dario Blažeković

Konzultant iz područja upravljanja cijenama, razvoja prodajne analitike i optimizacije profitabilnosti; osnivač i Managing Partner konzultantskog ureda ADRIA PRICE MANAGEMENT

Po završenom sveučilišnom diplomskom studiju poslovne ekonomije na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, proveo je desetak godina u korporativnim sustavima nekih od vodećih globalnih kompanija u svojim industrijama (Schneider Electric, Nestle, KONE Corporation), od čega 7 godina na menadžerskim lokalnim, regionalnim i globalnim funkcijama.

Neke od funkcija koje je obnašao su: regionalni voditelj kontrolinga, regionalni voditelj upravljanja cijenama, financijski direktor i član uprave za financije te globalni voditelj upravljanja i analize prodajnih cijena te upravljanja usklađenošću prodajnih kanala na globalnoj razini. Svoje formalno obrazovanje dopunio je stručnim edukacijama iz područja kontrolinga, marketinga, prodaje, organizacije i managementa, menadžmenta promjene kao i rukovođenja ljudima. Znanja iz područja upravljanja prodajnim cijenama dodatno je razvijao kroz velike globalne projekte kojima je rukovodio (Pricing Control Tower i Channel Compliance Partner Audit Program) te profesionalno usavršavanje kroz Certified Pricing Professional Program. Dario Blažeković predavač je na visokim učilištima i poslovnim školama, sudionik i izlagač na međunarodnim stručnim konferencijama i kongresima, autor stručnih i znanstvenih radova te član organizacija Professional Pricing Society i Mensa Croatia.

Predrag Knežević

Konzultant iz područja prodajnih vještina, tehnika pregovaranja, upravljanja cijenama, razvoja prodajne analitike i optimizacije profitabilnosti; certificirani coach-mentor s diplomom Oxford Brookes University, UK

Osim fakultetskog obrazovanja informatičkog usmjerenja na FOI Varaždin, Predrag je stekao i međunarodnu diplomu certificiranog coach-mentora na Oxford Brookes University-u u Velikoj Britaniji, te je tijekom više od 20 godina radio na različitim menadžerskim pozicijama u multinacionalnim globalnim kompanijama kao što su to Carlsberg/Danska, Kraft Foods/USA, Toyota/Japan, CHEP/Australia, ali i na različitim menadžerskim pozicijama u hrvatskim kompanijama kao što su to AWT International i Labud d.d. Zagreb.

Pored navedenog, Predrag je pohađao brojne domaće i međunarodne kongrese, seminare, treninge i radionice iz područja strateškog poslovanja i upravljanja organizacijama, te ima bogato trenersko iskustvo u kreiranju i izvođenju raznih stručnih edukacija, coachinga i globalnih korporativnih razvojnih projekata prodajnog osoblja. Kao profesionalni coach-mentor specijaliziran je za razvoj managementa kompanija u procesima promjena na svim organizacijskim razinama unutar kompanija, te trenutno obavlja i poslove direktora poslovnog razvoja u kompaniji iz područja IT sektora.

Ono što svakako ističe Predraga je i izuzetno bogato trenersko i konzultantsko iskustvo koje je stekao u vodećim multinacionalnim kompanijama iz različitih branši, s posebnim naglaskom na stručnu ekspertizu u području robe široke potrošnje, HoReCa-e, auto-industrije, lancu opskrbe, IT sektoru i dr., a što ujedno predstavlja kombinaciju znanja i vještina koje mogu doprinijeti razvoju i unapređenju svake organizacije, poslovnih procesa i/ili svakog pojedinca.