Nastavnici Natalia Tutek

Asistenti /

ECTS bodovi 7

Sati predavanja 42

Sati vježbe 14

Sati seminarske nastave 0

Ukratko o kolegiju:

Sadržaj

Pojam marketinga i njegova uloga u upravljnaju poslovnim sustavima
Organizacija i tržišna usmjerenost poslovnih sustava
Strategijsko planiranje poslovanja
Proces marketinškog planiranja i izrada marketinškog plana
Analiza tržišnih prilika
Upravljanje informacijama
Marketinški informacijski sustav i baze podataka
Praćenje i istraživanje tržišta
Marketinško okružje
Analiza i ponašanje potrošača
Analiza konkurencije
Razvijanje marketinških strategija
Segmentacija i izbor ciljnih tržišta
Diferencijacija i pozicioniranje tržišne ponude
Strategije marketinškog spleta
Upravljanjem marektingom usluga
Kreiranje cjenovne strategije
Marketinško upravljanje poslovnim procesima
Upravljanje prodajom i prodajnim snagama
Upravljanje integriranim marketinškim komunikacijama
Upravljanje promocijom – oglašavanjem, unapređenjem prodaje i odnosima s javnošću

 

Ishodi učenja

I1 – Objasniti ulogu marketinga u strategijskom planiranju poslovanja
I2 – Analizirati elemente marketinškog spleta i temeljna načela marketinške koncepcije
I3 – Prosuditi utjecaj tržišta na poslovanje poduzeća
I4 – Usporediti alternativne načine prilagodbe tržištnim promjenama
I5 – Planirati marketinške aktivnosti
I6 – Preporučiti strategije za konkretne marketinške probleme

 

Obavezna literatura

Meler, Marcel: Osnove marketinga, EFOS, Osijek, 2005
Vranešević, Tihomir; Vignali, Claudio, Vrontis, Demetris: Upravljanje strateškim marketingom, Accent, Zagreb, 2004. – odabrana poglavlja

Meler, Marcel: Osnove marketinga, EFOS, Osijek, 2005
Vranešević, Tihomir; Vignali, Claudio, Vrontis, Demetris: Upravljanje strateškim marketingom, Accent, Zagreb, 2004. – odabrana poglavlja

Zanima te kako izgleda ovaj kolegij? Saznaj iz prve ruke!

"

Ciljevi:

Ciljevi
Sadržaj
Pojam marketinga i njegova uloga u upravljnaju poslovnim sustavima Organizacija i tržišna usmjerenost poslovnih sustava Strategijsko planiranje poslovanja Proces marketinškog planiranja i izrada marketinškog plana Analiza tržišnih prilika Upravljanje informacijama Marketinški informacijski sustav i baze podataka Praćenje i istraživanje tržišta Marketinško okružje Analiza i ponašanje potrošača Analiza konkurencije Razvijanje marketinških strategija Segmentacija i izbor ciljnih tržišta Diferencijacija i pozicioniranje tržišne ponude Strategije marketinškog spleta Upravljanjem marektingom usluga Kreiranje cjenovne strategije Marketinško upravljanje poslovnim procesima Upravljanje prodajom i prodajnim snagama Upravljanje integriranim marketinškim komunikacijama Upravljanje promocijom – oglašavanjem, unapređenjem prodaje i odnosima s javnošću
Ishodi učenja
I1 - Objasniti ulogu marketinga u strategijskom planiranju poslovanja
I2 - Analizirati elemente marketinškog spleta i temeljna načela marketinške koncepcije
I3 - Prosuditi utjecaj tržišta na poslovanje poduzeća
I4 - Usporediti alternativne načine prilagodbe tržištnim promjenama
I5 - Planirati marketinške aktivnosti
I6 - Preporučiti strategije za konkretne marketinške probleme
Obavezna literatura
Meler, Marcel: Osnove marketinga, EFOS, Osijek, 2005 Vranešević, Tihomir; Vignali, Claudio, Vrontis, Demetris: Upravljanje strateškim marketingom, Accent, Zagreb, 2004. – odabrana poglavlja

Cijena studija i načini financiranja

Cijena studija ovisi o vrsti i modelu plaćanja. Prilikom upisa (prilikom potpisa ugovora) student odabire vrstu i model plaćanja cijene studija.

Za detaljne informacije posjeti stranicu Cijena studija ili nas kontaktirajte!

Trebaš još informacija o studiju ili savjet o razvoju karijere?
Uvijek smo ti na raspolaganju.

Profesori i predavači Effectus Visokog učilišta svojim su studentima uvijek i bez iznimke na raspolaganju. Uz njih, najčešće ćeš kontaktirati s našom referadom.

Uvjeri se u pristupačnost svih zaposlenika Effectusa.