Asistenti

ECTS bodovi 6

Sati predavanja 28

Sati vježbe 28

Sati seminarske nastave 0

Ukratko o kolegiju:

Ciljevi

Cilj ovog predmeta je osposobiti studente za pravovremeno prepoznavanje poslovne krize u poduzećima u kojima rade kao i u ostalim poduzećima u kojima imaju interese kao dionici. U slučajevima kada je poslovna kriza akutna studenti uključeni u njeno savladavanje biti će sposobni svojim znanjem i sposobnostima značajno doprinijeti uspješnom ishodu.

 

Sadržaj

Uvod – uloga i ciljevi kolegija, glavni objekti izučavanja, pojam i obilježja poslovne krize, uzroci krize;
Anticipativno upravljanje krizom;
Pojam i obilježja poslovne krize;
Vanjski i unutarnji uzroci krize, menadžment kao najznačajniji uzrok krize;
Simptomi poslovne krize i rano prepoznavanje;
Priznavanje kriznog stanja;
Definiranje menadžmenta;
Preuzimanje kontrole;
Evaluacija poduzeća u krizi;
Plan izlaska iz krize;
Faza hitnosti;
Faza stabilizacije;
Faza povratka rastu

 

Ishodi učenja

I1 – Valorizirati važnost pojedinih vanjskih i unutarnjih uzroka poslovne krize u konkretnom slučaju
I2 – Interpretirati povezanost simptoma poslovne krize
I3 – Vrednovati proces uspješnog savladavanja poslovne krize
I4 – Prezentirati razlike između kriznog i uobičajenog menadžmenta
I5 – Izraditi preliminarnu i detaljnu analizu održivosti
I6 – Kreirati plan izlaska iz krize

 

Obavezna literatura

Danko Sučević, Krizni menadžment, Effectus, Zagreb, 2016

Zanima te kako izgleda ovaj kolegij? Saznaj iz prve ruke!

"

Ciljevi:

Ciljevi
Cilj ovog predmeta je osposobiti studente za pravovremeno prepoznavanje poslovne krize u poduzećima u kojima rade kao i u ostalim poduzećima u kojima imaju interese kao dionici. U slučajevima kada je poslovna kriza akutna studenti uključeni u njeno savladavanje biti će sposobni svojim znanjem i sposobnostima značajno doprinijeti uspješnom ishodu.
Sadržaj
Uvod - uloga i ciljevi kolegija, glavni objekti izučavanja, pojam i obilježja poslovne krize, uzroci krize; Anticipativno upravljanje krizom; Pojam i obilježja poslovne krize; Vanjski i unutarnji uzroci krize, menadžment kao najznačajniji uzrok krize; Simptomi poslovne krize i rano prepoznavanje; Priznavanje kriznog stanja; Definiranje menadžmenta; Preuzimanje kontrole; Evaluacija poduzeća u krizi; Plan izlaska iz krize; Faza hitnosti; Faza stabilizacije; Faza povratka rastu
Ishodi učenja
I1 - Valorizirati važnost pojedinih vanjskih i unutarnjih uzroka poslovne krize u konkretnom slučaju
I2 - Interpretirati povezanost simptoma poslovne krize
I3 - Vrednovati proces uspješnog savladavanja poslovne krize
I4 - Prezentirati razlike između kriznog i uobičajenog menadžmenta
I5 - Izraditi preliminarnu i detaljnu analizu održivosti
I6 - Kreirati plan izlaska iz krize
Obavezna literatura
Danko Sučević, Krizni menadžment, Effectus, Zagreb, 2016

Cijena studija i načini financiranja

Cijena studija ovisi o vrsti i modelu plaćanja. Prilikom upisa (prilikom potpisa ugovora) student odabire vrstu i model plaćanja cijene studija.

Za detaljne informacije posjeti stranicu Cijena studija ili nas kontaktirajte!

Trebaš još informacija o studiju ili savjet o razvoju karijere?
Uvijek smo ti na raspolaganju.

Profesori i predavači Effectus Visokog učilišta svojim su studentima uvijek i bez iznimke na raspolaganju. Uz njih, najčešće ćeš kontaktirati s našom referadom.

Uvjeri se u pristupačnost svih zaposlenika Effectusa.