Marketing
Datum početka: otvorene prijave
Cilj radionice
Pružiti polaznicima osnovna znanja i uvide u proces upravljanja marketingom s posebnim naglaskom na marketing usluga.
Kome je radionica namijenjena?
Članovima uprava, vlasnicima i direktorima poduzeća, menadžerima svih razina, voditeljima i zaposlenicima, te svima onima koje ova tema zanima.
Sadržaj radionice
- Marketing usluga
- Internet marketing
- Napredno korištenje društvenih mreža
- Email marketing
- Izrada marketinškog plana i upravljanje odnosa s klijentima (CRM)
- Kako pripremiti marketing plani izračun povrata ulaganja
- Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje
- Interni marketing
- Intra marketing
- Zaključak
Trajanje radionice
12 školskih sati (2 dana po 6 sati)
Raspored i mjesto održavanja
- 9.00 – 10.30 sati – Radionica
- 10.30 – 10.45 sati – Coffe break
- 10.45 – 12.30 sati – Radionica
- 12.30 – 13.00 sati – Coffe break
- 13.00 – 15.00 sati – Radionica
Mjesto održavanja: Poslovno učilište EFFECTUS, Vlaška 94, Zagreb – termini izvođenja po dogovoru
Polaznici će savladati ishode
- Upoznati koncept mogućnosti primjene i upravljanja dosezima marketinške koncepcije
- Definirati ciljeve i područja marketinga usluga
- Izraditi koncept plana primjene marketinga u uslužnom sektoru
- Izraditi marketinški plan
- Koristiti tehnike i alate u praksi primjene dosega marketinga usluga
- Usvojiti koncept internog i intra marketinga
Metode i način rada
Kako bismo osigurali visoku zainteresiranost i motiviranost polaznika na usvajanje novih znanja i vještina, te ih potaknuli na preispitivanje i mijenjanje vlastitih stavova i uvjerenja po pitanju sadržaja edukacije, u radu ćemo koristiti različite metode poučavanja:
- Igranje uloga
- Simulacije
- Individualni i grupni rad
- Razne upitnike
- Razmjenu znanja i iskustva
- Demonstracije
- Diskusije
Predavači
Prof. dr. sc. Marinko Jurčević je na Fakultetu prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu diplomirao je 1995. godine. Na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu je 1997. god. magistrirao na dva poslijediplomska studija, specijalističkom i znanstvenom. Na istom fakultetu je doktorirao 2000.godine. Radno iskustvo je stjecao obavljajući različite poslove u gospodarstvu kao i u državnim tijelima uprave (Ministarstvo vanjskih poslova RH, Ministarstvo pomorstva, prometa i veza RH).
Jedanaest godina je radio na HRT-u u Odjelu Marketinga HR-a, kao propagandist – realizator. Imenovan je prvim sudskim vještakom u Republici Hrvatskoj za marketing i medije. Od 2000. godine surađuje i izvodi nastavu na više visokoškolskih institucija. Kao stručni suradnik/konzultant/edukator, surađuje s više domaćih i međunarodnih poduzeća/ organizacija. Od 2007. god. stalno je zaposlen na Fakultetu prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, kao redoviti profesor u trajnom zvanju, gdje je voditelj Katedre za pravo i ekonomiku, te je nositelj i izvođač nastave na više kolegija preddiplomskog, diplomskog, postdiplomskog i doktorskog studija.

Cijena studija i načini financiranja
Cijena studija ovisi o vrsti i modelu plaćanja. Prilikom upisa (prilikom potpisa ugovora) student odabire vrstu i model plaćanja cijene studija.
Za detaljne informacije posjeti stranicu Cijena studija ili nas kontaktirajte!
Trebaš još informacija o studiju ili savjet o razvoju karijere?
Uvijek smo ti na raspolaganju.
Profesori i predavači Effectus Visokog učilišta svojim su studentima uvijek i bez iznimke na raspolaganju. Uz njih, najčešće ćeš kontaktirati s našom referadom.
Uvjeri se u pristupačnost svih zaposlenika Effectusa.
