Datum početka: po dogovoru
Cilj radionice
Na ovoj radionici polaznici će se upoznati sa globalno popularnom, na našem tržištu novom, mikroekonomskom disciplinom Price Management (Upravljanje cijenama) kao inovativnim, sveobuhvatnim i interdisciplinarnim pristupom unaprjeđenja poslovnog rezultata kompanije s naglaskom na osnaživanju poduzeća i osiguravanju stabilnosti u kriznim uvjetima.
Kome je radionica namijenjena?
Radionica je namijenjena vrhovnom i srednjem menadžmentu kompanija te nižem menadžmentu i stručnjacima iz područja marketinga, prodaje, razvoja poslovanja, financija i kontrolinga.
Sadržaj radionice
- PRICE MANAGEMENT KAO MIKROEKONOMSKA DISCIPLINA
- STRATEGIC PRICING I VALUE-BASED PRICING
- IZBOR CJENOVNE STRATEGIJE I CJENOVNO POZICIONIRANJE
- CJENOVNA SEGMENTADCIJA TRŽIŠTA
- PSIHOLOGIJA CIJENA
- KVANTITATIVNA ANALIZA I KALKULACIJE
- IZAZOVI IZVOZNIH PODUZEĆA
- UPRAVLJANJE CIJENAMA S ORGANIZACIJSKOG ASPEKTA
Trajanje radionice
12 školskih sati (2 dana x 6 sati)
Raspored i mjesto održavanja
- 9.00 – 10.30 sati – Radionica
- 10.30 – 10.45 sati – Coffe break
- 10.45 – 12.30 sati – Radionica
- 12.30 – 13.00 sati – Coffe break
- 13.00 – 15.00 sati – Radionica
Mjesto održavanja: Poslovno učilište EFFECTUS, Vlaška 94, Zagreb – termini izvođenja po dogovoru
Polaznici će savladati ishode
- Saznati ćemo odgovore na pitanja:
- Što je Price Management i kako funkcionira?
- Zašto globalne kompanije ulažu desetine milijuna eura u razvoj internih Pricing procesa?
- Koji su benefiti?
- Kako je moguće povećati EBIT za čak 50% kroz Pricing inicijative i investiranje u interne procese?
- Opovrgnuti ćemo niz stereotipa koji su često generator nepotrebnog gubitka profitabilnosti i izostanka profitabilnog organskog rasta poput:
- „Visoka stopa tržišnog udjela osigurava visoku profitabilnost!“
- „Upravljanje cijenama znači mijenjati cijene na cjeniku!“
- „Povećati profitabilnost možemo jedino ako povisimo prodajne cijene!“
- „Baza za definiranje prodajne cijene je trošak proizvoda!“
- „1%-2% popusta (ili promjene u cijeni) ne predstavlja značajnu razliku!“
- Polaznici će imati priliku steći konkretna znanja koja će im biti od značajnog doprinosa u svakodnevnom poslovanju poput:
- Kako izabrati pravilnu cjenovnu strategiju
- Kako ispravno pozicionirati novi proizvod
- Što je cjenovna segmentacija i kako ju koristiti u svrhu unaprjeđenje poslovnog rezultata
- Koji su psihološki utjecaji na percepciju cijene i koje efekte izazivaju?
- Koje su analitičke mogućnosti u području cijena?
- Kako upravljati cijenama kad nastupamo na više različitih tržišta istovremeno?
- Kako osigurati učinkovitost internih procesa iz područja cijena i profitabilnosti
Metode i način rada
Kako bismo osigurali visoku zainteresiranost i motiviranost polaznika na usvajanje novih znanja i vještina, te ih potaknuli na preispitivanje i mijenjanje vlastitih stavova i uvjerenja po pitanju sadržaja edukacije, u radu ćemo koristiti različite metode poučavanja:
- Igranje uloga
- Simulacije
- Individualni i grupni rad
- Razne upitnike
- Razmjenu znanja i iskustva
- Demonstracije
- Diskusije
Predavači
Predrag Knežević
Konzultant iz područja prodajnih vještina, tehnika pregovaranja, upravljanja cijenama, razvoja prodajne analitike i optimizacije profitabilnosti; certificirani coach-mentor s diplomom Oxford Brookes University, UK
Osim fakultetskog obrazovanja informatičkog usmjerenja na FOI Varaždin, Predrag je stekao i međunarodnu diplomu certificiranog coach-mentora na Oxford Brookes University-u u Velikoj Britaniji, te je tijekom više od 20 godina radio na različitim menadžerskim pozicijama u multinacionalnim globalnim kompanijama kao što su to Carlsberg/Danska, Kraft Foods/USA, Toyota/Japan, CHEP/Australia, ali i na različitim menadžerskim pozicijama u hrvatskim kompanijama kao što su to AWT International i Labud d.d. Zagreb.
Pored navedenog, Predrag je pohađao brojne domaće i međunarodne kongrese, seminare, treninge i radionice iz područja strateškog poslovanja i upravljanja organizacijama, te ima bogato trenersko iskustvo u kreiranju i izvođenju raznih stručnih edukacija, coachinga i globalnih korporativnih razvojnih projekata prodajnog osoblja. Kao profesionalni coach-mentor specijaliziran je za razvoj managementa kompanija u procesima promjena na svim organizacijskim razinama unutar kompanija, te trenutno obavlja i poslove direktora poslovnog razvoja u kompaniji iz područja IT sektora.
Ono što svakako ističe Predraga je i izuzetno bogato trenersko i konzultantsko iskustvo koje je stekao u vodećim multinacionalnim kompanijama iz različitih branši, s posebnim naglaskom na stručnu ekspertizu u području robe široke potrošnje, HoReCa-e, auto-industrije, lancu opskrbe, IT sektoru i dr., a što ujedno predstavlja kombinaciju znanja i vještina koje mogu doprinijeti razvoju i unapređenju svake organizacije, poslovnih procesa i/ili svakog pojedinca.
Cijena studija i načini financiranja
Cijena studija ovisi o vrsti i modelu plaćanja. Prilikom upisa (prilikom potpisa ugovora) student odabire vrstu i model plaćanja cijene studija.
Za detaljne informacije posjeti stranicu Cijena studija ili nas kontaktirajte!
Trebaš još informacija o studiju ili savjet o razvoju karijere?
Uvijek smo ti na raspolaganju.
Profesori i predavači Effectus Visokog učilišta svojim su studentima uvijek i bez iznimke na raspolaganju. Uz njih, najčešće ćeš kontaktirati s našom referadom.
Uvjeri se u pristupačnost svih zaposlenika Effectusa.