Prodajna analiza i cjenovne kalkulacije
Datum početka: po dogovoru
Cilj radionice
Osnovni cilj radionice je upoznati polaznike s praktičnim metodama iz područja prodajne analize i cjenovnih kalkulacija kao jednog od temeljnih preduvjeta efikasne prodaje i generatora profitabilnog rasta poslovanja.
Kome je radionica namijenjena?
Radionica je namijenjena direktorima prodaje, voditeljima ključnih kupaca, prodajnim agentima i predstavnicima, prodajnim analitičarima, kontrolerima te prodajnim administratorima.
Sadržaj radionice
- TEMELJNE ODREDNICE PRODAJNE ANALIZE
- Strateški i taktički ciljevi
- Izazovi poslovanja i prodajnog kadra
- Instrument cjenovne politike kao alat za postizanje ciljeva
- ANALIZA TOČKE POKRIĆA
- JEDINIČNA PROFITABILNOST: RUC I CM KALKULACIJA
- PROFITABILO UPRAVLJANJE CJENOVNIM PROMJENAMA I POPUSTIMA
- PRAKTIČNA PRIMJENA CJENOVNE ELASTIČNOSTI
- Osnovni pojmovi i raščlamba
- Metode mjerenja elastičnosti
- Primjena u svrhu ostvarivanja ciljeva
- STRATEŠKA ANALIZA I ANALIZA PROFITABILNOSTI KLJUČNIH KUPACA
- ABC ANALIZA PROIZVODNOG PORTFELJA
- OSNOVNI CJENOVNI INDIKATORI
- PLANIRANJE PROMOTIVNIH PRODAJNIH AKTIVNOSTI
Trajanje radionice
6 školskih sati
Raspored i mjesto održavanja
- 9.00 – 10.30 sati – Radionica
- 10.30 – 10.45 sati – Coffe break
- 10.45 – 12.30 sati – Radionica
- 12.30 – 13.00 sati – Coffe break
- 13.00 – 15.00 sati – Radionica
Mjesto održavanja: Poslovno učilište EFFECTUS, Vlaška 94, Zagreb – termini izvođenja po dogovoru
Polaznici će savladati ishode
-
- Na ovoj radionici polaznici će svladati niz kalkulacija koje predstavljaju preduvjet efikasne prodaje (optimalan odnos između volumena prodaje i profitabilnosti)
- Analiza točke pokrića – koliki minimalni volumen prodaje trebam ostvariti da bih opravdao investiciju u lansiranje novog proizvoda i nove inačice?
- „letvica volumena“ – ako odobrim popust od 10%, koliki je dodatni volumen koji moram ostvariti da bih nadoknadio smanjenje cijene i u konačnici zaradio, a ne izgubio?
- Cjenovna elastičnost – kako procijeniti i kvantificirati reakciju tržišta na moju cjenovnu promjenu?
- ROI promotivnih aktivnosti – kako osigurati profitabilnost promotivne prodajne akcije?
- Opovrgnuti ćemo niz stereotipa koji su često generator nepotrebnog gubitka profitabilnosti i neodrživog rasta poput:
- „Rast tržišnog udjela i rast profitabilnosti ne idu zajedno!“
- „Prodati više = zaraditi više!“
- „Glavni kupci su oni s kojima radimo najveći volumen prodaje!“
- „U redu je prodavati s gubitkom ili na pozitivnoj nuli iz strateških razloga!“
- „Povećati prodaju u zadanim tržišnim uvjetima možemo jedino ako snizimo cijenu!“
- Naučiti ćemo kako analizirati portfelj kupaca i proizvoda sa strateškog aspekta koristeći vlastiti „business acumen“ i logičko zaključivanje.
- Na ovoj radionici polaznici će svladati niz kalkulacija koje predstavljaju preduvjet efikasne prodaje (optimalan odnos između volumena prodaje i profitabilnosti)
Metode i način rada
Kako bismo osigurali visoku zainteresiranost i motiviranost polaznika na usvajanje novih znanja i vještina, te ih potaknuli na preispitivanje i mijenjanje vlastitih stavova i uvjerenja po pitanju sadržaja edukacije, u radu ćemo koristiti različite metode poučavanja:
- Igranje uloga
- Simulacije
- Individualni i grupni rad
- Razne upitnike
- Razmjenu znanja i iskustva
- Demonstracije
- Diskusije
Predavači
Predrag Knežević
Konzultant iz područja prodajnih vještina, tehnika pregovaranja, upravljanja cijenama, razvoja prodajne analitike i optimizacije profitabilnosti; certificirani coach-mentor s diplomom Oxford Brookes University, UK
Osim fakultetskog obrazovanja informatičkog usmjerenja na FOI Varaždin, Predrag je stekao i međunarodnu diplomu certificiranog coach-mentora na Oxford Brookes University-u u Velikoj Britaniji, te je tijekom više od 20 godina radio na različitim menadžerskim pozicijama u multinacionalnim globalnim kompanijama kao što su to Carlsberg/Danska, Kraft Foods/USA, Toyota/Japan, CHEP/Australia, ali i na različitim menadžerskim pozicijama u hrvatskim kompanijama kao što su to AWT International i Labud d.d. Zagreb.
Pored navedenog, Predrag je pohađao brojne domaće i međunarodne kongrese, seminare, treninge i radionice iz područja strateškog poslovanja i upravljanja organizacijama, te ima bogato trenersko iskustvo u kreiranju i izvođenju raznih stručnih edukacija, coachinga i globalnih korporativnih razvojnih projekata prodajnog osoblja. Kao profesionalni coach-mentor specijaliziran je za razvoj managementa kompanija u procesima promjena na svim organizacijskim razinama unutar kompanija, te trenutno obavlja i poslove direktora poslovnog razvoja u kompaniji iz područja IT sektora.
Ono što svakako ističe Predraga je i izuzetno bogato trenersko i konzultantsko iskustvo koje je stekao u vodećim multinacionalnim kompanijama iz različitih branši, s posebnim naglaskom na stručnu ekspertizu u području robe široke potrošnje, HoReCa-e, auto-industrije, lancu opskrbe, IT sektoru i dr., a što ujedno predstavlja kombinaciju znanja i vještina koje mogu doprinijeti razvoju i unapređenju svake organizacije, poslovnih procesa i/ili svakog pojedinca.

Cijena studija i načini financiranja
Cijena studija ovisi o vrsti i modelu plaćanja. Prilikom upisa (prilikom potpisa ugovora) student odabire vrstu i model plaćanja cijene studija.
Za detaljne informacije posjeti stranicu Cijena studija ili nas kontaktirajte!
Trebaš još informacija o studiju ili savjet o razvoju karijere?
Uvijek smo ti na raspolaganju.
Profesori i predavači Effectus Visokog učilišta svojim su studentima uvijek i bez iznimke na raspolaganju. Uz njih, najčešće ćeš kontaktirati s našom referadom.
Uvjeri se u pristupačnost svih zaposlenika Effectusa.
