Elizabeta Ena Javorović i Martina Futivić – Istanbul Aydin Universityu
Naš Winter School of Brand Management
- Bilo nam je divno, puno smo naučile, poboljšale svoje jezične vještine, upoznale kvalitetne ljude i stekle odlično međunarodno iskustvo
- Na Zimskoj škole brand managementa sudjelovala su 63 studenta iz 5 zemalja
Ako već niste, upoznajte Enu i Martinu, studentice 2. godine prijediplomskog studija Financije i pravo, koje su od 21. siječnja do 4. veljače, na privatnom sveučilištu Istanbul Aydin University pohađale dvotjednu Zimsku školu brand managementa. Aydin University jedno je najvećih turskih sveučilišta, pohađa ga 38.000 studenata, od kojih je 5.5000 stranih. Zapošljava 1.500 predavača i ima 64.000 alumnija.
Eni i Martini, ovo je bilo samo zagrijavanje, uoči „prave“ studentske razmjene, u sklopu Erasmus projekta mobilnosti, za koju će se prijaviti sljedeće akademske godine. „Bilo nam je divno, puno smo naučile, poboljšale svoje jezične vještine, upoznale kvalitetne ljude i stekle odlično međunarodno iskustvo“. S ponosom pokazujući zajedničku fotografiju sudionika Zimske škole brand managementa, s 63 studenta iz 5 zemalja, prisjetile su se trenutka u kom su odlučile – krenuti u Tursku.
U glas nam pričaju da su na oglasnim pločama fakulteta vidjele poziv za prijavu i odlučile ispuniti obrazac. Potvrda o prijemu uslijedila je vrlo brzo, a odluka još brže. Trebalo je prikupiti iznos školarine od 860 USD te pokriti trošak avionske karte. Ni to, našim studenticama nije bio problem, jer obje već dulje vrijeme imaju stalan studentski posao i izvor prihoda. Ponosne da su novac koji su zaradile, uložile u obrazovanje, Ena i Martina kazale su nam da im je sudjelovanje u međunarodnom programu donijelo 3 ECTS-a, u dijelu obavezne stručne prakse.
Završni rad objema je ocijenjen ocjenom AA. Ena je bila članica tima čiji je zadatak bio osmisliti poslovni plan te marketinšku strategiju pozicioniranja kozmetičkog salona, dok je isti zadatak imala i Martina, ali u maloprodaji proizvoda od vune. Zadatak je podrazumijevao kreiranje slogana, logotipa, analizu konkurencije te tržišta. Morale smo se, kažu, upoznati s cjenovnim pozicioniranjem, ali i kanalima promocije naših proizvoda i usluga. Fantastična iskustva imamo s društvenim mrežama – Pinterestom, TikTokom , Youtube-om….. to su „užasno“ moćni alati, kažu uglas.
Profesori koji su nas vodili kroz zimsku školu brand managementa su izvrsni, motivirani, otvoreni, dostupni i jednostavni, suglasne su Ena i Martina. Dodaju da danas, s velikom tugom i zabrinutošću prate vijesti, koje svakoga sata pristižu iz nedavnim potresom pogođenih regija. Tragedija je to, zaključuju zrelo, koja svima nama pokazuje koliko je priroda moćna i koliko je život dragocjen.
Na upit bi li se vratile, bi li preporučile ovo iskustvo kolegama i kolegicama, jednoglasno odgovaraju: daaaaaa, svakako
POSTANI NAŠ STUDENT
Ispuni obrazac i kontaktirat ćemo te za više informacija
PRATI NAS