Poslovno učilište

Digitalna referada

 

Riječ voditeljice Centra za kvalitetu

 

EFFECTUS, kao ustanova usmjerena na razvoj osoba kroz studiranje te stjecanje vještina i kompetencija, pojam kvalitete primarno povezuje sa zadovoljavanjem očekivanja aktera koji su u užem ili širem smislu uključeni u obrazovni proces – od studenata i njihovih obitelji, nastavnika, administrativnog osoblja, poslodavaca pa sve do očekivanja regulatornih tijela.

Procesi koji se odvijaju na EFFECTUS-u imaju za cilj zadovoljavanje različitih očekivanja, ali i kontinuirano postavljanje i ostvarivanje viših standarda. Pri tome uvažavamo činjenicu da su očekivanja ljudi u procesu raznolika, ali i međuovisna.

Na EFFECTUS-u svakodobno nastojimo ispuniti ta očekivanja, uvažavajući pravna pravila i pravila struke, stvarajući poticajnije okruženje za stjecanje i širenje znanja te stjecanje vještina i kompetencija. Ako, poštujući propisana pravila, EFFECTUS uspijeva kontinuirano ispuniti očekivanja, onda EFFECTUS djeluje ispravno.

Marija Miličević, mag. iur.