Kako psihologija oblikuje uspjeh brenda: Gostujuće predavanje Borisa Blažinića
Gostujuće predavanje Borisa Blažinića za studente prve godine diplomskog studija Poslovno upravljanje MBA bilo je pravo osvježenje. Na kolegiju Marketinško upravljanje i primjena, pod mentorstvom dr.sc. Natalie Tutek, Boris je s velikom toplinom i stručnošću govorio o temi ‘Psihologija u marketingu’. Istaknuo je koliko je ključno razumjeti potrošače za uspješno brendiranje proizvoda i usluga, pritom se oslanjajući na zanimljive svjetske primjere. Studenti su predavanje doživjeli vrlo pozitivno, a njegov pristup potaknuo je mnoge na razmišljanje i daljnje istraživanje.
Prof. Blažinić, psiholog, predavač, konzultant i međunarodni mentor za osobni razvoj i interpersonalne vještine, ima više od 25 godina iskustva u radu s ljudima i organizacijama te je održao tisuće treninga i predavanja širom zemlje i svijeta. Uz svoj rad u području osobnog i profesionalnog razvoja, specijalizirao je brojne metode za razumijevanje ljudskog ponašanja te široko primjenjuje svoje znanje kako u edukaciji tako i u poslovnom svijetu.
Studenti su predavanje ocijenili iznimno korisnim i motivirajućim; mnogi su istaknuli kako su im novi uvidi u psihološke aspekte marketinškog pristupa otvorili nove perspektive za daljnje učenje i profesionalni razvoj.
POSTANI NAŠ STUDENT
Ispuni obrazac i kontaktirat ćemo te za više informacija
PRATI NAS
