Nastavnici | Đuro Horvat Sanja Gutić Martinčić |
Asistenti /
ECTS bodovi 7
Sati predavanja 28
Sati vježbe 28
Sati seminarske nastave 0
Ukratko o kolegiju:
Ciljevi
Predmet strategijski menadžment daje cjeloviti pregled suvremene teorije strategijskog menadžmenta i njegovih relevantnih faktora. Studenti se osposobljavaju za strateško razmišljanje, analizu i dijagnozu stanja poduzeća, prepoznavanje karakteristika suvremenog okruženja, oblikovanje i provedbu strategije poduzeća.
Sadržaj
1. Okruženje i trendovi globalnih promjena; hrvatski menadžeri kao osviješteni globalisti
2. Koncept Učeća organizacija; Etika u poslovanju i razmjeni; upravljanje promjenama I strategijsko upravljanje;
3. Pojam, značenje i faze strategijskog upravljanja;
4. Ključne kompetencije i konkurentska pozicija poduzeća; Modeli rasta i oblici suradnje među poduzećima;
5. Modeli rasta i oblici suradnje među poduzećima;
6. Strategijsko vođenje nasuprot upravljanju procesima;
7. Poslovna vizija; Misija poduzeća; Zajedničke vrijednosti;
8. Strategija poduzeća; Poželjne odlike vođe strategijskih promjena;
9. Organizacija vođena strategijom; Ljudski potencijali kao resurs za osposobljavanje organizacije; Uvođenje informacijskih i operativnih sustava;
10. Istraživanje, razvoj i marketing; Logistika; Kvaliteta – temeljni oslonac konkurentske prednosti; Funkcija upravljanja strategijskom kontrolom;
11. Pojam, vrste i održivost konkurentske prednosti;
12. Snimanje okoline poduzeća;
13. Generičke strategije konkurentnosti;
14. Analiza općeg lanca vrijednosti poduzeća.
15. Matrice kao alati analize poslovnog portfelja
Ishodi učenja
I1 – Analizirati utjecaj globalnog okruženja i strukturnih promjena na poduzeće i proces strategijskog upravljanja.
I2 – Valorizirati faze procesa strategijskog upravljanja.
I3 – Kritički prosuđivati utjecaj ključnih elemenata strategijskog vođenja poduzeća na djelovanje i performanse poduzeća.
I4 – Analizirati stvaranje resursa, organizacijskih i konkurentskih sposobnosti.
I5 – Objasniti vrste i održivost konkurentske prednosti te utjecaj okoline poduzeća na konkurentnost poduzeća.
I6 – Interpretirati strategije konkurentnosti, lanac vrijednosti i alate analize poslovnog portfelja.
Obavezna literatura
Horvat, Đ., Perkov, D., Trojak, N.: Strategijsko upravljanje i konkurentnost u novoj ekonomiji, EFFECTUS studij financije i pravo – visoko učilište, Zagreb, 2017.
Zanima te kako izgleda ovaj kolegij? Saznaj iz prve ruke!
Ciljevi:
Ciljevi
Sadržaj
Ishodi učenja
Obavezna literatura

Cijena studija i načini financiranja
Cijena studija ovisi o vrsti i modelu plaćanja. Prilikom upisa (prilikom potpisa ugovora) student odabire vrstu i model plaćanja cijene studija.
Za detaljne informacije posjeti stranicu Cijena studija ili nas kontaktirajte!
Trebaš još informacija o studiju ili savjet o razvoju karijere?
Uvijek smo ti na raspolaganju.
Profesori i predavači Effectus Visokog učilišta svojim su studentima uvijek i bez iznimke na raspolaganju. Uz njih, najčešće ćeš kontaktirati s našom referadom.
Uvjeri se u pristupačnost svih zaposlenika Effectusa.
