Sati predavanja 28
Sati vježbe 28
Sati seminarske nastave 0
Ciljevi:
Ciljevi
Sadržaj
Ishodi učenja
I2 - Analizirati metode kognitivne neuroznanosti koje se koriste u istraživanju odluka i ponašanja.
I3 - Primijeniti znanje o mozgu i njegovoj ulozi u formiranju preferencija i donošenju odluka.
I4 - Predložiti relevantne teorije i modele iz znanosti o mozgu i / ili ekonomije za opisivanje i rješavanje specifičnog (poslovnog) problema.
I5 - Preporučiti primjenu modernih alata koji se koriste u području neuroekonomije i njihove implikacije na ekonomsko odlučivanje.
I6 - Primijeniti alate koji su potrebni za razumijevanje i korištenje neuromarketinga u poslu ili organizaciji.
Obavezna literatura
Cijena studija i načini financiranja
Cijena studija ovisi o vrsti i modelu plaćanja. Prilikom upisa (prilikom potpisa ugovora) student odabire vrstu i model plaćanja cijene studija.
Za detaljne informacije posjeti stranicu Cijena studija ili nas kontaktirajte!
Trebaš još informacija o studiju ili savjet o razvoju karijere?
Uvijek smo ti na raspolaganju.
Profesori i predavači Effectus Visokog učilišta svojim su studentima uvijek i bez iznimke na raspolaganju. Uz njih, najčešće ćeš kontaktirati s našom referadom.
Uvjeri se u pristupačnost svih zaposlenika Effectusa.