Sati predavanja 42
Sati vježbe 14
Sati seminarske nastave 0
Ukratko o kolegiju:
Sadržaj
Pojam marketinga i njegova uloga u upravljnaju poslovnim sustavima
Organizacija i tržišna usmjerenost poslovnih sustava
Strategijsko planiranje poslovanja
Proces marketinškog planiranja i izrada marketinškog plana
Analiza tržišnih prilika
Upravljanje informacijama
Marketinški informacijski sustav i baze podataka
Praćenje i istraživanje tržišta
Marketinško okružje
Analiza i ponašanje potrošača
Analiza konkurencije
Razvijanje marketinških strategija
Segmentacija i izbor ciljnih tržišta
Diferencijacija i pozicioniranje tržišne ponude
Strategije marketinškog spleta
Upravljanjem marektingom usluga
Kreiranje cjenovne strategije
Marketinško upravljanje poslovnim procesima
Upravljanje prodajom i prodajnim snagama
Upravljanje integriranim marketinškim komunikacijama
Upravljanje promocijom – oglašavanjem, unapređenjem prodaje i odnosima s javnošću
Ishodi učenja
I1 – Objasniti ulogu marketinga u strategijskom planiranju poslovanja
I2 – Analizirati elemente marketinškog spleta i temeljna načela marketinške koncepcije
I3 – Prosuditi utjecaj tržišta na poslovanje poduzeća
I4 – Usporediti alternativne načine prilagodbe tržištnim promjenama
I5 – Planirati marketinške aktivnosti
I6 – Preporučiti strategije za konkretne marketinške probleme
Obavezna literatura
Meler, Marcel: Osnove marketinga, EFOS, Osijek, 2005
Vranešević, Tihomir; Vignali, Claudio, Vrontis, Demetris: Upravljanje strateškim marketingom, Accent, Zagreb, 2004. – odabrana poglavlja
Meler, Marcel: Osnove marketinga, EFOS, Osijek, 2005
Vranešević, Tihomir; Vignali, Claudio, Vrontis, Demetris: Upravljanje strateškim marketingom, Accent, Zagreb, 2004. – odabrana poglavlja
Zanima te kako izgleda ovaj kolegij? Saznaj iz prve ruke!
Ciljevi:
Ciljevi
Sadržaj
Ishodi učenja
I2 - Analizirati elemente marketinškog spleta i temeljna načela marketinške koncepcije
I3 - Prosuditi utjecaj tržišta na poslovanje poduzeća
I4 - Usporediti alternativne načine prilagodbe tržištnim promjenama
I5 - Planirati marketinške aktivnosti
I6 - Preporučiti strategije za konkretne marketinške probleme
Obavezna literatura
Cijena studija i načini financiranja
Cijena studija ovisi o vrsti i modelu plaćanja. Prilikom upisa (prilikom potpisa ugovora) student odabire vrstu i model plaćanja cijene studija.
Za detaljne informacije posjeti stranicu Cijena studija ili nas kontaktirajte!
Trebaš još informacija o studiju ili savjet o razvoju karijere?
Uvijek smo ti na raspolaganju.
Profesori i predavači Effectus Visokog učilišta svojim su studentima uvijek i bez iznimke na raspolaganju. Uz njih, najčešće ćeš kontaktirati s našom referadom.
Uvjeri se u pristupačnost svih zaposlenika Effectusa.