Nastavnici | Natalia Tutek |
Asistenti /
ECTS bodovi 7
Sati predavanja 42
Sati vježbe 42
Sati seminarske nastave 0
Ciljevi:
Ciljevi
Sadržaj
Ishodi učenja
I2 - Analizirati elemente marketinškog spleta i temeljna načela marketinške koncepcije
I3 - Prosuditi utjecaj tržišta na poslovanje poduzeća
I4 - Usporediti alternativne načine prilagodbe tržištnim promjenama
I5 - Planirati marketinške aktivnosti
I6 - Preporučiti strategije za konkretne marketinške probleme
Obavezna literatura
Cijena studija i načini financiranja
Cijena studija ovisi o vrsti i modelu plaćanja. Prilikom upisa (prilikom potpisa ugovora) student odabire vrstu i model plaćanja cijene studija.
Za detaljne informacije posjeti stranicu Cijena studija ili nas kontaktirajte!
Trebaš još informacija o studiju ili savjet o razvoju karijere?
Uvijek smo ti na raspolaganju.
Profesori i predavači Effectus Visokog učilišta svojim su studentima uvijek i bez iznimke na raspolaganju. Uz njih, najčešće ćeš kontaktirati s našom referadom.
Uvjeri se u pristupačnost svih zaposlenika Effectusa.