Predsjednik Uprave Effectus veleučilišta predavač na 8. FMCG Retail Summitu
Izv.prof.dr.sc. Robert Kopal predstavio teoriju igara u poslovanju
- Teorija igara ima zadatak pronalaženja rješenja u situacijama konkurencije (ali i suradnje), u kojima se djelomično ili potpuno sukobljavaju interesi najmanje dvaju igrača
- Rješenje je određeno akcijama svih igrača koji sudjeluju u igri
- Primjena naučenog pomaže pobijediti kada god postoji mogućnost pobjede, kaže izv.prof.dr.sc. Robert Kopal i nastavlja: „Ako već morate izgubiti, pomoći će Vam izgubiti, s najmanjom mogućom razlikom”
U organizaciji InStorea 9. je studenog u Mozaik Event Centru u Zagrebu održan 8. FMCG Retail Summit, koji je službeno otvorio predsjednik Uprave Effectus veleučilišta, izv.prof.dr.sc. Robert Kopal, predstavivši sudionicima koncept teorije igara u poslovanju.
Riječ je o disciplini koja se bavi opisivanjem formalne strukture neke konfliktne situacije i iznalaženjem odgovarajućih modela njezina rješavanja. Drugim riječima, teorija igara ima zadatak pronalaženja rješenja u situacijama konkurencije (ali i suradnje), u kojima se djelomično ili potpuno sukobljavaju interesi najmanje dva igrača. Rješenje je određeno akcijama svih igrača koji sudjeluju u igri. Cilj je odrediti ponašanje koje je za njih najpovoljnije, pod pretpostavkom da slijede definirane ciljeve i vode računa o svom znanju ili očekivanom ponašanju ostalih igrača (razmišljaju strateški). “Primjena naučenog pomaže pobijediti kada god postoji mogućnost pobjede”, kaže izv.prof.dr.sc. Robert Kopal i nastavlja: „Ako već morate izgubiti, pomoći će Vam izgubiti, s najmanjom mogućom razlikom”.
Organizator InStore je studentima veleučilišta Effectus podijelio nekoliko kotizacija koje su “razgrabljene”.
Na FMCG Retail Summitu predavanja su potom održali renomirani domaći i strani govornici, stručnjaci iz FMCG sektora i retail industrije, analitičari, direktori i poduzetnici – Mladen Kožić, Business Development Manager za GfK; Predrag Ćirović, direktor, GfK Adria; Adnan Begoli, direktor, Info Studio d.o.o; Sead Delalić, AI Consultant & Engineer, Info Studio d.o.o.; Tilen Kosmač, Digital Transformation Manager, Orbico Slovenia&Croatia; Oliver Olschewski, CEO, Offerista Group; Frederick Salesse, Director International Sales; Božidar Bajsič, suosnivač i direktor operacija, EDITEL Adria; Stjepan Mađarčević, Retail Development Manager, Wolt Croatia te Uroš Kalinić, član Uprave za financije i IT, Konzum.
U formatu – intervju „1 na 1“, s Jelenom Lazarić o tajnama uspješnog leadershipa razgovarala je Anita Letica, predsjednica Uprave Philip Morris Zagreb.

U intervjuu 1 na 1 s Jelenom Lazarić o tajnama uspješnog leadershipa razgovarala je Anita Letica, predsjednica Uprave Philip Morris Zagreb, odnosno glavna direktorica za hrvatsko i slovensko tržište tvrtke Philip Morris International.
Božidar Bajsič, suosnivač i direktor operacija, EDITEL Adria, objasnio je publici sve o EDI-ju i robotizaciji, Stjepan Mađarčević, Retail Development Manager, Wolt Croatia pričao je o Q-comm trendovima i kako Wolt odgovara na potrebe korisnika, a Uroš Kalinić, Član Uprave za financije i IT, Konzum o maloprodaji budućnosti.

Održan je okrugli stol pod nazivom Panel with Titans: kako zajedno prema uspješnoj budućnosti?
Moderator panela bio je Jan de Jong, suosnivač tvrtke Webpower Adria, a gosti Laurentiu Florin Dimitriu, CEO Nestlé, Marta Bulhak, Managing Director, Heineken Hrvatska i Andy Felix E. Michaux, General Manager, Ledo.
8. FMCG Retail Summit obilježen je inovacijama, digitalizacijom, novim strategijama poslovanja, umjetnom inteligencijom, dobrom atmosferom i i uspješnim networkingom, stoga i ne čudi da je ove godine okupio rekordan broj posjetitelja – čak 400!
POSTANI NAŠ STUDENT
Ispuni obrazac i kontaktirat ćemo te za više informacija
PRATI NAS