Sati predavanja 28
Sati vježbe 28
Sati seminarske nastave 14
Ciljevi:
Ciljevi
Sadržaj
Ishodi učenja
I2 - Objasniti značaj temeljnih sastavnica kreativnosti i njihov međusobni odnos u izgradnji kreativne ličnosti.
I3 - Interpretirati dinamiku kreativnog procesa po razvojnim fazama i dimenzijama divergentnog mišljenja.
I4 - Analizirati sociološke, pedagoške i demografske faktore utjecaja na karijerni razvoj kreativnosti.
I5 - Predložiti valjane i pouzdane instrumente procjene (mjerenja) kreativnosti za potrebe određene poslovne organizacije.
I6 - Postaviti smjernice razvoja osobne i organizacijske kreativnosti temeljem novih istraživačkih spoznaja i suvremene paradigme kreativnosti.
Obavezna literatura
Cijena studija i načini financiranja
Cijena studija ovisi o vrsti i modelu plaćanja. Prilikom upisa (prilikom potpisa ugovora) student odabire vrstu i model plaćanja cijene studija.
Za detaljne informacije posjeti stranicu Cijena studija ili nas kontaktirajte!
Trebaš još informacija o studiju ili savjet o razvoju karijere?
Uvijek smo ti na raspolaganju.
Profesori i predavači Effectus Visokog učilišta svojim su studentima uvijek i bez iznimke na raspolaganju. Uz njih, najčešće ćeš kontaktirati s našom referadom.
Uvjeri se u pristupačnost svih zaposlenika Effectusa.