Nastavnici | Robert Kopal Darija Korkut |
Asistenti Iris Kulik Bokun
ECTS bodovi 4
Sati predavanja 30
Sati vježbe 30
Sati seminarske nastave 0
Ukratko o kolegiju:
Ciljevi
Od studenata se očekuje da razviju:
a) opće kompetencije
razumjeti važnost divergentnog načina razmišljanja u različitim segmentima života
prilagođavati se promjenama i zahtjevima radne okoline
učinkovito surađivati u projektnim timovima
primijeniti stečena znanja i dati svoj (kreativni) doprinos rješavanju kompleksnih problema.
b) specifične kompetencije
identificirati ključne pojmove važne za razvoj kreativnosti i primjenu inovativnih rješenja u različitim područjima života i poslovanja
prepoznati i opisati problem kognitivnih ograničenja i kreativnih blokada u rješavanju poslovnih problema i poslovnom odlučivanju
primjenjivati znanja i vještine iz područja kreativnih tehnika u rješavanju poslovnih problema i poslovnom odlučivanju.
Sadržaj
Što je kreativnost i zašto je važna?
Testovi kreativnosti
Instinktivne mentalne osobine
Kognitivna ograničenja
Kreativne blokade
Tina Seelig: Innovation Engine
Vježbe kreativnog razmišljanja
Uvod u kreativne tehnike
Linearne tehnike
Intuitivne tehnike
Tehnike grupne inteligencije
Ishodi učenja
I1 – Identificirati i usporediti različite teorije i uloge kreativnosti
I2 – Argumentirati mišljenje o razlozima korištenja kreativnih tehnika u rješavanju (kompleksnih poslovnih) problema
I3 – Preporučiti načine rješavanja poslovnih problema linearnim tehnikama grupe A
I4 – Izabrati opciju rješavanja poslovnih problema linearnim tehnikama grupe B
I5 – Odabrati način rješavanja poslovnih problema intuitivnim tehnikama
I6 – Preporučiti načine rješavanja poslovnih problema tehnikama grupne inteligencije
Obavezna literatura
Korkut, D. i Kopal, R. (2018): Kreativnost 4.0: evolucija i revolucija, Zagreb: Visoko učilište Effectus.
Zanima te kako izgleda ovaj kolegij? Saznaj iz prve ruke!
Ciljevi:
Ciljevi
Sadržaj
Ishodi učenja
I2 - Rangirati prema kompleksnosti distribucije veza više vrsta mreža koje se pojavljuju u prirodi.
I3 - Argumentirati mišljenje prilikom odabira mjera centraliteta u analizi mreža.
I4 - Preporučiti mjere prestiža i grupiranosti u mreži.
I5 - Preispitati razliku između tradicionalnog CRM-a i socijalnog CRM-a.
I6 - Odabrati specifične funkcionalnosti softvera korištenih tijekom predavanja.
Obavezna literatura
Cijena studija i načini financiranja
Cijena studija ovisi o vrsti i modelu plaćanja. Prilikom upisa (prilikom potpisa ugovora) student odabire vrstu i model plaćanja cijene studija.
Za detaljne informacije posjeti stranicu Cijena studija ili nas kontaktirajte!
Trebaš još informacija o studiju ili savjet o razvoju karijere?
Uvijek smo ti na raspolaganju.
Profesori i predavači Effectus Visokog učilišta svojim su studentima uvijek i bez iznimke na raspolaganju. Uz njih, najčešće ćeš kontaktirati s našom referadom.
Uvjeri se u pristupačnost svih zaposlenika Effectusa.