Sati predavanja 28
Sati vježbe 28
Sati seminarske nastave 0
Ciljevi:
Ciljevi
Sadržaj
Ishodi učenja
I2 - Kritički prosuditi teorijske spoznaje i koncepte ekonomske psihologije.
I3 - Preispitati emocionalne, kognitivne i bihevioralne sastavnice stavova.
I4 - Evaluirati ulogu socijalnih utjecaja na promjenu stavova.
I5 - Vrednovati socio-psihološke aspekte ekonomske propagande i persuazije.
I6 - Opravdati primjenu etičkih načela persuazivnog i propagandnog djelovanja u ekonomiji marketinga.
Obavezna literatura
Cijena studija i načini financiranja
Cijena studija ovisi o vrsti i modelu plaćanja. Prilikom upisa (prilikom potpisa ugovora) student odabire vrstu i model plaćanja cijene studija.
Za detaljne informacije posjeti stranicu Cijena studija ili nas kontaktirajte!
Trebaš još informacija o studiju ili savjet o razvoju karijere?
Uvijek smo ti na raspolaganju.
Profesori i predavači Effectus Visokog učilišta svojim su studentima uvijek i bez iznimke na raspolaganju. Uz njih, najčešće ćeš kontaktirati s našom referadom.
Uvjeri se u pristupačnost svih zaposlenika Effectusa.