Dekan Đuro Horvat na „GO“ konferenciji
Od 26. do 28. svibnja 2022. godine u Osijeku je održana konferencija „GO“, a dio je projekta „Wine Tour Across Borders“, koji je odobren za sufinanciranje kroz Interreg program Mađarska Hrvatska.
Dekan EFFECTUS-a izv.prof.dr.sc. Đuro Horvat jedan je od izlagatelja na konferenciji na temu Vina Croatia Vina Mosaica – jučer, danas, sutra: Prezentacija na temelju rezultata istraživanja tržišta u mjesecu studenom 2021. godine. Istraživanja su proveli agencija Improve, BlueRock u suradnji sa Effectus – poduzetnički studiji.
Ključne poruke koje se temelje na rezultatima istraživanja su:
- Proizvodnja vina i vinogradarstvo padaju skoro na svim tržištima svijeta kao i na tržištu Hrvatske=negativni trendovi
- Tržište i potršači su sve zahtjevniji i izazovniji=sljedi izazovna budućnost
- Domaća efikasnost vinara je vrlo niska, jedino što imamo rast u kvaliteti=dakle, imperativ je stvaranje konkurentnosti na kvaliteti i brendu
- Vinska kultura potrošača je vrlo niska=vrijednost ne stvaramo kroz marketing i tržište, što usporava tržišni proces.
- Nedostaje nacionalna strategija vinarstva=nedostaje suradnja kroz zajedništvo, znanje i iskustvo.
Upućen je poziv na zajedništvo i suradnju kroz znanje za sudjelovanje u novom istraživanju i izdanju benchmakinga efikasnosti hrvatskih vinarija sa ciljem:uvida u promjene i potencijalni napredak u efikasnosti, usporedbe između hrvatskih vinskih regija i usporedbe s međunarodnim najboljim praksama.
Dekan Horvat jedan je od inicijatora osnivanja nacionalnog Udruženja vinogradara i vinara te je ujedno bio i prvi predsjednik. Obavljao je različite menadžerske funkcije, kao i složene i odgovorne poslove u više gospodarskih subjekata. Posebno je vrlo aktivan u praćenju i istraživanju tržišta vina. Član je uglednih znanstvenih i stručnih asocijacija kao i programskih odbora različitih konferencija i skupova, a za svoje je djelovanje dobio veći broj priznanja. Autor je i suautor mnogih radova i knjiga, a posebno iz užih područja, kao što su marketing i tržište vina, novi organizacijski oblici – klasteri te strategije konkurentnosti poduzeća. Posljednju knjigu „Marketing vina u teoriji i praksi“ napisao je u suautorstvu sa professorom emeritusom dr.sc. Marcel Melerom.
POSTANI NAŠ STUDENT
Ispuni obrazac i kontaktirat ćemo te za više informacija
PRATI NAS