EPI – V.modul
Marketinški plan i digitalni marketing u poduzetništvu
U tajne marketinga uveli su nas predavači Domagoj Poljak, stuč.spec.oec. i Marko Hrnjak, Google certified trainer, predavač na Algebri
„Doing business without advertising is like winking at a girl in the dark.You know what you“re doing, but nobody else does.“
Da može marketing biti ozbiljno zabavna igra uvjerili su se polaznici EFFECTUS poduzetničkog inkubatora. Znamo da internet i inovacije mijenjaju svijet pa tako i poslovno okruženje. Možemo li MARKETING zamisliti kao stratešku igru u kojoj igrači ostvaruju svoj cilj prolazeći kroz nekoliko prepreka, labirinta ili kanala. O čemu ovdje govorimo? Govorimo o oglašavanju koje se smatra središtem svih poslovnih i marketinških komunikacija, a izvori i prednosti na tržištu postaje INFORMACIJA i KOMUNIKACIJA. Oglašavanje treba biti uspješno i efikasno usmjereno na prave potrošače ili kupce koristeći marketinške strategije.
Prvi level u našoj strateško – marketinškoj igri odnosio bi se na analize sadašnjih kupaca, potencijalni kupaca, konkurenata i analize tržišta. Na ovoj razini potrebno je upotrijebiti SWOT analizu kako bi dobili točne podatke (snage, slabosti, prilike i prijetnje) i pokušali prijeći na drugi level koji se odnosi na donošenje odluke o oglašavanju, odabiru pravog kanala za oglašavanje, procjenu uspješnosti svog oglašavanja te koju poruku želimo poslati. U toj tržišnoj utakmici i vremenskom tjesnacu uvelike nam pomaže i marketinški plan tj. marketinški miks – modeli od 4P ,7P pa do 8P. Treći level rezerviran je za igrače koji znaju kako biti drugačiji (diferencijacija i segmentacija), kako pronaći „rupe na tržištu“, kako se pozicionirati i brendirati, kako stvoriti jedinstven vizualni identitet ili kako koristiti self-marketing te kako elemente marketinškog miksa staviti u tržišno okruženje.
Drugi dio edukacije V.modula „Što je to digitalni marketing“ uveo nas je Marko Hrnjak, Google certified trainer i eto nas u četvrtom levelu. Marketinške kampanje koje se pojavljuju na računalu, telefonu, tabletu ili drugom uređaju, može imati mnogo oblika, uključujući online video, prikazne oglase,marketing na tražilicama, plaćene oglase na društvenim mrežama i objave na društvenim mrežama. Sve je to digitalni marketing.
Predavač Marko Hrnjak objasnio je polaznicima EPI-ja tajne uspješnih digitalnih komunikacija koje se sastoji od 6 faza: od planiranja i pripremanja; produkcije, content,otvaranje računa na alatima i servisima; definiranje arhitekture weba, odabiri infrastrukture (domena,hosting, CMS); postavljanje analitike; komunikacija i sadržaj; oglašavanje. Zašto je važno obratiti pozornost na AIDA (Attention, Interest, Desire,Action) i kakav uspjeh možemo očekivati.
Marketinške aktivnosti na internetu svakako će biti uspješnije ako što preciznije targetirate svoju potencijalnu publiku, a prednost i igri dobit ćete ako znate razlika između ciljne publike, persone, ciljanog tržišta i budžetiranja.
Odabir pravog medija je ključan za uspjeh u marketingu i povrat investicije u oglašavanje.
Za vrijeme pandemije uvjerili smo se da je digitalna transformacija utjecala je na živote svih nas, uvođenje novih tehnologija i inovacija unaprijedili smo i poboljšali svakidašnjicu svakog građanina.
Internet i društvene mreže postaju moćan kanal za djelotvorno oglašavanje, stoga nemojte biti samo pasivni promatrači već se “naoružajte“ marketinškim vještinama i znanjem, unaprijedite digitalne kompetencije i krenite u ozbiljno zabavno putovanje kroz igru i kreativnost.
Definitivno najinteraktivnija i najuzbudljivija radionica do sada s bezbroj primjera iz prakse, praktičnog rada i nedovoljno vremena. Iskaz studenta EFFECTUS-a i polaznika poduzetničkog inkubatora je velik, stoga dodatnu radionicu održat ćemo u skorom terminu.
POSTANI NAŠ STUDENT
Ispuni obrazac i kontaktirat ćemo te za više informacija
PRATI NAS