Gostujuće predavanje Ivana Petrica, eMBA
Dobar, bolji, najbolji uz gemifikaciju i game thinking
- Gemifikacija je kreativni pokretač, koji pomaže u razvoju najvažnijih leadership vještina poput kreativnosti, donošenja odluka, rješavanja problema i emocionalne inteligencije
- Dokazano je uspješna i u poticanju motivacije te kao potpora u poticanju željenog ponašanja kod pojedinaca
Časopis Fortune je prije punih 13 godina prepoznao gemifikaciju kao učinkovit način rješavanja poslovnih problema i inoviranja u kompanijama. No, prepoznaju li hrvatske tvrtke prednosti primjene gemifikacije i njezinih komponenti u razvoju poslovanja, inoviranju i rješavanju poslovnih izazova? Što je uopće gemifikacija i game thinking i kako nam može pomoći da unaprijedimo svoje poslovanje i donosimo bolje poslovne odluke objasnit će nam, 12. travnja u 17.00 sati dvoranama Kornati i Brijuni Effectus veleučilišta, gost predavač Ivan Petric, eMBA.
Da game thinking, odnosno pristupanje problemima poput dizajnera igrica, može motivirati zaposlenike i klijente i potaknuti zanimljivo iskustvo transformacije poslovanja, čut ćemo na predavanju s nazivom „Playing to Win: How Gamification Can Help Develop Key Business Skills“. Bit će to prilika i za saznati kako velik broj tvrtki uspješno primjenjuje game thinking u područjima poput marketinga, povećanja produktivnosti, inoviranja, motivacije zaposlenika, privlačenja i povećanja zadovoljstva klijenata te mnogim drugima. Naime, istraživanja pokazuju da je gemifikacija kreativni pokretač, koji pomaže u razvoju najvažnijih leadership vještina poput kreativnosti, donošenja odluka, rješavanja problema i emocionalne inteligencije. Gemifikacija je dokazano uspješna u poticanju motivacije te kao potpora u poticanju željenog ponašanja kod pojedinaca s obzirom na to da ljudi doživljavaju iskonsku radost tijekom igranja.
Autori prve knjige o gemifikaciji, For the Win, Kevin Werbach i Dan Hunter uvjeravaju nas kako game developeri ne moraju biti jedini koji profitiraju od dizajniranja igrica. Obojica odvjetnici i igrači World of Warcrafta autori su i prvog kolegija gemifikacije na američkoj Wharton School. Milijuni ljudi svakodnevno „vise“ na svojim računalima, konzolama, mobitelima, tabletima i društvenim mrežama kako bi igrali igrice kao što su World of Warcraft, Farmville, Scrabble, Riječalica, Minecrafta i nebrojene druge, čija prodaja generira bilijune dolara prihoda svake godine. Pažljiva i vješta gradnja navedenih igrica temelji se na višegodišnjim istraživanjima ljudske motivacije i psihologije, jer dobro dizajnirana igrica pogađa ravno u srce ljudske psihe.
POSTANI NAŠ STUDENT
Ispuni obrazac i kontaktirat ćemo te za više informacija
PRATI NAS