Panel rasprava – umjetna inteligencija – obrazovanje i vještine budućnosti
- Umjetna inteligencija ima velik potencijal za poboljšanje praksi poučavanja i učenja te donosi značajnu pomoć obrazovnim institucijama da unaprijede organizaciju i rad
- Nema mnogo istraživanja temeljenih na dokazima o utjecaju umjetne inteligencije na obrazovanje, stoga je važno zadržati kritički stav i nadzor
- Effectus veleučilište je početkom svibnja usvojilo skup etičkih smjernica i najboljih praksi za korištenje umjetne inteligencije u nastavnom procesu (UI Manifest)
Umjetna inteligencija – obrazovanje i vještine budućnosti naziv je panela, u kom će 17. svibnja na Effectus veleučilištu, sudjelovati eminentni hrvatski stručnjaci: Boris Drilo, član Uprave i glavni direktor za tehniku i informacijske tehnologije Hrvatskog Telekoma d.d., Ivan Maglić, Gartner Adriatic/Calisto, Ratko Mutavdžić iz Microsofta, Aco Momčilović iz Global AI Ethics Instituta te prof.dr.sc. Mislav Ante Omazić s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Panelom, otvorenim za javnost, moderirat će izv.prof.dr.sc. Robert Kopal, predsjednik Uprave Effectusa. Bit će to prilika i za predstavljanje rezultata istraživanja o vještinama i zanimanjima budućnosti te praktična primjena Microsoftovih rješenja u obrazovanju.
Da umjetna inteligencija ima velik potencijal za poboljšanje praksi poučavanja i učenja te donosi značajnu pomoć obrazovnim institucijama da unaprijede organizaciju i rad, čut ćemo od sudionika panela. Međutim, i dalje nema mnogo istraživanja temeljenih na dokazima o utjecaju umjetne inteligencije na obrazovanje, stoga je važno zadržati kritički stav i nadzor. Upravo zato je Effectus veleučilište početkom svibnja usvojilo skup etičkih smjernica i najboljih praksi za korištenje umjetne inteligencije u nastavnom procesu (UI Manifest). Time se Effectus veleučilište svrstava među vodeće obrazovne institucije u Hrvatsko, koje će od sljedeće akademske godine u procesu učenja i poučavanja primjenjivati umjetnu inteligenciju.
O uvaženih panelista, izv.prof.dr.sc. Robert Kopal, će pokušati dobiti odgovor na sljedeća pitanja:
- Kolika je umjetna inteligencija prijetnja obrazovnom sustavu, odnosno je li uopće? Trebaju li obrazovne institucije strahovati od njezina razvoja?
- Kako bi trebalo promijeniti i prilagoditi obrazovni sustav i obrazovati mlađe naraštaje koji odrastaju uz tehnologiju, pa i umjetnu inteligenciju?
- Koje karakteristike umjetne inteligencije predstavljaju najveći izazov za budućnost obrazovanja?
- Koje su najveće prednosti i benefiti koje umjetna inteligencija može donijeti obrazovanju?
- Kako koristiti umjetnu inteligenciju u poučavanju i učenju (nastavnom procesu)?
- Kako koristiti umjetnu inteligenciju pri poučavanje studenata, kao potporu studentima, kao potporu nastavnicima te potporu samom obrazovnom sustavu?
- Koje kompetencije nastavnici trebaju konstantno razvijati za etičku upotrebu umjetne inteligencije i podataka?
- Kako pritom educirati i usmjeravati nastavnike u raznim područjima; ljudsko djelovanje i nadzor, transparentnost, raznolikost, nediskriminacija i pravednost, dobrobit društva i okoliša, privatnost i upravljanje podacima, tehnička stabilnost i sigurnost i odgovornost?
- Kako educirati studente o prednostima i manama korištenja umjetne inteligencije u poučavanju i učenju (nastavnom procesu) te koje su dozvoljene i zabranjene prakse?
- Je li budućnost okrenuta diplomama ili vještinama?
- Kako uskladiti vještine budućnosti, zanimanja budućnosti i razvoj umjetne inteligencije?
- Kako tvrtke prilagođavaju i usklađuju svoje planove zapošljavanja i obrazovanja sa izazovima i prilikama umjetne inteligencije?
Budite s nama i umjetnom inteligencijom 17. svibnja u 11.00 sati na Effectus veleučilištu, Kennedyev trg 2.

POSTANI NAŠ STUDENT
Ispuni obrazac i kontaktirat ćemo te za više informacija
PRATI NAS