POSEBAN BROJ ČASOPISA EFFECT
Jesu li ljudi zaista racionalni i donose li uvijek racionalne odluke? Izašao je tematski broj studentskog časopisa EFFECT u kojem se obrađuju teme povezane uz Bihevioralnu ekonomiju. Časopis je prvenstveno u funkciji edukacije, a rezultat je zajedničkog djelovanja nastavnika i studenata Effectusa usmjerenih na povezivanje teorijskog okvira bihevioralne ekonomije i njezinog praktičnog dijela. Unutar tematskog izdanja daju se razni osvrti i tekstovi koji usko obrađuju bihevioralni pristup i nastanak relativno mlade znanosti od svega 50-tak godina koja do sada broji šestero Nobelovih laureata.
U časopisu se prikazuju članci koji nas pobliže upoznavaju s bihevioralnom ekonomijom, svrhom nastanka, razvoja i primjene bihevioralnih načela u praksi, kroz bihevioralnu znanost objašnjavaju se i „pogreške“ pri donošenju odluka. Postoji li razlika između bihevioralnog marketinga i neuromarketinga te u kojem segmentu se oni nadopunjuju. Kroz članak psihologija novca provlači se teza „osvijestiti nesvjesno“ te se sagledava koncept namjerno reguliranog ponašanja. Što je analitički menadžment, opisivanje podataka, induktivno promišljanje i proces zaključivanja ili ukratko analiza, analitički proizvod, analitička informacija i analitičke tehnike? Koje su vještine ključne na tržištu rada te pronalaze li poslodavci kandidate koji posjeduju te vještine? Nude li se rješenja kroz aktivnosti analitičkog menadžmenta? Što sve pruža bihevioralna ekonomija te gdje pronaći i usavršiti neophodne vještine koje preuzimaju primat na tržištu rada pročitajte u novom broju časopisa EFFECT.

POSTANI NAŠ STUDENT
Ispuni obrazac i kontaktirat ćemo te za više informacija
PRATI NAS