Sudjelovanje Effectusovih nastavnika na INTERDISCIPLINARY MANAGEMENT RESEARCH CONFERENCE XV
Sekciju Marketing Management otvorila je naša nastavnica dr.sc. Katarina Sokić izloživši rezultate istraživanja povezanosti HEXACO modela ličnosti i impulzivne kupnje kao i rodnih razlika unutar tih odnosa.
“Naši rezultati pokazuju da je najsnažniji prediktor impulzivne kupnje niska savjesnost. Osim toga, pokazalo se da postoji moderacijski učinak roda na odnos između impulzivnosti i impulzivne kupnje na način da određene crte ličnosti štite muškarce od impulzivne kupnje. Smatram da s ovakvim istraživanjima koja povezuju znanja iz različitih područja treba nastaviti jer omogućuju bolje razumijevanje potrošačkog ponašanja koje je predmetom interesa kako ekonomske tako i psihološke struke. Interdisciplinarni pristup pojavama oko nas vještina je budućnosti bez koje je teško zamisliti budući razvoj društva.”, Katarina Sokić.
POSTANI NAŠ STUDENT
Ispuni obrazac i kontaktirat ćemo te za više informacija
PRATI NAS