Upoznaj ljude Effectusa – Marija Magdalena Ramadža Zatko
Uspjela sam, prenesem li videom osjećaj optimizma, vedrine i znanja
- U dvije je godina dosegla status influencera, koga prati 128.000 ljudi
- Dugo sam se tražila, priča nam Marija Magdalena Ramadža Zatko – sitna djevojka, velikih očiju i šarenih noktiju
- Video sadržaj na teme Nail arta, ali i vlog u kom sa zajednicom dijelim trenutak, donijeli su mi popularnost, ali i odgovornost prema sadržaju koji objavljujem
Njen jednominutni video, koji je snimila je Iphone13ProMaxom, predstavljajući Effectusov studij „Financije i poslovno pravo“ maturantima Srednje škole Krapina, imao je u trenu, na mega popularnoj aplikaciji Tik Tok, 20.000 pregleda. Bio je to tek jedan od niza sadržaja koje studentica Effectusa, Marija Magdalena Ramadža Zatko objavljuje svaka 2-3 dana. Zahvaljujući ovoj vještini i strasti da dijeli svoj trenutak, u dvije je godina dosegla status influencera, koga prati 128.000 ljudi. Pitali smo je koliko ljudi uistinu poznaje i s koliko njih se druži, kaže – pedesetak do 100.
Ovako velik broj followera, na čije živote Marija Magdalena očito ima utjecaja, donio joj je i poslovnu suradnju s portalom About you, ali i učenje od najveće zajednice Tik Tokera – Crew. „Više od polovine udjela korištenja društvenih mreža u svijetu odnosi se na Tik Tok“, priča nam i zaključuje da je tomu tako zbog vrste sadržaja koji aplikacija donosi. I upravo zato je poseban, jer za razliku od YouTubea, videi su snimani mobitelom, a montaža se odvija u samoj aplikaciji. Možete sami uploadati zvuk koji želite koristiti, ili se jednostavno poslužiti nekim od onih već postavljenih u aplikaciji, priča nam u žaru Marija Magdalena.
Svako malo svijet preplavi neka nova društvena mreža: prvo smo imali Facebook koji je bio fokusiran na stvaranje i održavanje prijateljstva na daljinu, potom Twitter koji je ograničen na samo 140 znakova, pa Instagram koji se vrti oko fotografije, a sada imamo Tik Tok. To definitivno nije mjesto na kojem ćete naići na politiku, sport ili vijesti iz svijeta. Tik Tok je mjesto na kojem možete objavljivati sadržaje koje sigurno ne biste stavili na Facebook da svi vide, pa čak niti na Instagram, poučila nas je Marija Magdalena.
Dugo sam se tražila, priča nam ova sitna djevojka, velikih očiju i šarenih noktiju. Moj video sadržaj na teme Nail arta, ali i vlog u kom sa zajednicom dijelim trenutak, donijeli su mi popularnost, ali i odgovornost prema sadržaju koji objavljujem. „Privlačnost Tik Toka je u tome što nije da se nešto mora – ne morate imati račun, ne morate biti slavni, ne morate imati super cool opremu za snimiti kvalitetan video, a opet, možete snimati jednako kvalitetne videe. Kada i dobijete dobru ideju za video, ne morate to raditi za lajkove ili preglede, već jednostavno da ljude nasmijete. Ako uspijete sebe nasmijati, vjerojatno ćete i ostale, a to je ono što je najbitnije u cijeloj priči – optimizam, vedrina, znanje, a osobito etičnost, kaže Marija Magdalena.
Puno toga sam naučila kroz formalno obrazovanje – studij Ekonomije, Poslovno učilište Experta te Effectus veleučilište, studij „Financije i poslovno pravo“. Oni me usmjeravaju prema preuzimanju odgovornosti za vlastite poslovne odluke. Sve tri institucije, na kojima sam stjecala ili stječem formalno obrazovanje, predstavljaju moje ulaznice u svijet poduzetništva, brand managementa i digitalnog marketinga, priča nam Marija Magdalena.
I za kraj razgovora pitali smo je kako se nosi s „hejtanjem“, jer na društvenim je mrežama ovaj fenomen pop-kulture gotovo pravilo. „Ljudi su grubi, u vršnjacima traže mane umjesto vrlina, a čim nanjuše strah i slabost – napadaju. Ovakvo ponašanje kod nekih osoba može izazvati ozbiljne posljedice. Naučila sam nositi se s hejtom i trolanjem. Ne obazirem se, ignoriram ga i mislim da je to jedini način da ostaneš „zdrav“ u glavi, zrelo zaključuje Marija Magdalena.
POSTANI NAŠ STUDENT
Ispuni obrazac i kontaktirat ćemo te za više informacija
PRATI NAS